מצבי חירום עובר ניתוח

הנך זקוק לניתוח?

אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו ויש בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר ונעשה ככל שביכולתנו ללוותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
דיווח ראשוני בעת קרות מקרה הביטוח:
בכל מקרה של צורך בניתוח אנו מציעים כי תפנה באופן מיידי למחלקת תביעות בריאות באמצעות מוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-7107957 או 2000 * או באמצעות פקס שמספרו: 03-7606744 .
לפניך מספר אפשרויות לביצוע ניתוח העתידי:
1. באפשרותך לבחור רופא מנתח מתוך רשימת רופאי ההסכם של חברתנו, הכוללות את מיטב המנתחים בתחום.
אם הנך מתקשה בבחירת מנתח או אם יש לך שאלות, תוכל ליצור קשר עם מוקד השרות בחברתנו בטלפון 03-7107957 או 2000*.

2. בפוליסות ששווקו לפני ה 1.7.16- , ובכפוף לתנאי הכיסוי שברשותך, באפשרותך לבצע את הניתוח באופן פרטי באמצעות מנתח ו/או בי״ח שאינו מצוי בהסכם עם חברתנו. במידה ונמצאת זכאי להחזר, ההחזר בגין הניתוח יעמוד על סכום ההחזר למנתח הסכם, את תקרות ההחזר תוכל לראות באתר האינטרנט שלנו.

3. לאחר שבחרת רופא מנתח, עליך למלא ולהעביר אלינו את הטופס על ארבעת חלקיו.
א. חלק א׳ – הכולל את פרטי המבוטח. יש למלא את כל הפרטים המבוקשים בקפידה.
ב. חלק ב׳ – נועד למילוי על ידי הרופא המקצועי המטפל בקופ״ח )לדוגמא: אורטופד, רופא נשים, רופא עיניים וכו׳(. בהעדר
רופא מקצועי מטפל בקופ״ח יש למלא את הטופס ע״י רופא משפחה או רופא ילדים בקופ״ח.
ג. חלק ג׳ – נועד למילוי על ידי הרופא המנתח
ד. חלק ד׳ – טופס ויתור סודיות רפואית – יש לחתום על הטופס המצורף בהתאם להנחיות, ולרבות חתימת עד.

4. יש להעביר מסמכים רפואיים אחרים שיעזרו בקבלת החלטה לגבי הזכאות הרפואית.

5. במידת הצורך עשויה החברה לדרוש מסמכים נוספים לצורך בירור החבות בתביעה